NABÓR NA ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
NABÓR NA ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie poszukuje osób do świadczenia usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w formie umowy zlecenia w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2021″
w roku 2021.
WYMAGANIA DLA KANDYDATA: Usługi asystenta mogą świadczyć osoby:
- posiadanie dyplomu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,
- osoby posiadające co najmniej 6 – miesięczne, udokumentowane doświadczenie
w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu, - osoby wskazane przez uczestnika Programu lub jego opiekuna prawnego.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
- pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);
- pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;
- pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
- pomoc w załatwieniu spraw urzędowych;
- pomoc w nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
- pomoc w korzystaniu z dóbr kultury itp.
- Wykonywanie czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub
z placówki oświatowej.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów i certyfikatów poświadczających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych, - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie powierzonych zadań,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawarte
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z ustawą o ochronie danych osobowych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej” w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Kościuszki 6, 22 – 440 Krasnobród do 20 kwietnia 2021 roku.
Umowy zlecenia będą zawarte z osobami spełniającymi założone kryteria po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Zakłada się zatrudnienie 5 asystentów,
- Praca asystentów będzie wykonywana w ramach umowy zlecenia na czas określony.
- Liczba zaplanowanych godzin usług ogółem w 2021 roku – 3 100
- Liczba wytypowanych osób/rodzin – 16
- Koszt jednej godziny świadczenia usług – 40 zł- brutto
- Czas trwania usług asystenta - usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych można odbierać w okresie 1 miesiąca od daty upływu terminu do ich składania. Aplikacje nie odebrane w w/w terminie zostaną zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -13:00.
Zadanie finansowane będzie ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.
Kierownik MGOPS
/-/ Bożena Ożga