Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie

NABÓR NA ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Utworzono dnia 09.04.2021

         

 

 

 

 

 

 

NABÓR NA ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie poszukuje osób do świadczenia usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w formie umowy zlecenia w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2021″
w roku 2021.

WYMAGANIA DLA KANDYDATA: Usługi asystenta mogą świadczyć osoby:

  1. posiadanie dyplomu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,
  2. osoby posiadające co najmniej 6 – miesięczne, udokumentowane doświadczenie
    w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu,
  3. osoby wskazane przez uczestnika Programu lub jego opiekuna prawnego.

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:

  • pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);
  • pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;
  • pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
  • pomoc w załatwieniu spraw urzędowych;
  • pomoc w nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
  • pomoc w korzystaniu z dóbr kultury itp.
  • Wykonywanie czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem
    o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub
    z placówki oświatowej.

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • CV
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów i certyfikatów poświadczających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie powierzonych zadań,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawarte
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
    z ustawą o ochronie danych osobowych.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej” w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Kościuszki 6, 22 – 440 Krasnobród do 20 kwietnia 2021 roku.

Umowy zlecenia będą zawarte z osobami spełniającymi założone kryteria po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej.

INFORMACJE DODATKOWE:

  • Zakłada się zatrudnienie 5 asystentów,
  • Praca asystentów będzie wykonywana w ramach umowy zlecenia na czas określony.
  • Liczba zaplanowanych godzin usług ogółem w 2021 roku – 3 100
  • Liczba wytypowanych osób/rodzin – 16
  • Koszt jednej godziny świadczenia usług – 40 zł- brutto
  • Czas trwania usług asystenta - usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych można odbierać w okresie 1 miesiąca od daty upływu terminu do ich składania. Aplikacje nie odebrane w w/w terminie zostaną zniszczone.

Dodatkowych informacji udziela Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -13:00.

Zadanie finansowane będzie ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.

Kierownik MGOPS

/-/ Bożena Ożga

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.